selamat hari raya

eh , da abiz puase da ke ? flight ramadhan 1432 telah berlepas tinggalkan kita . sambil tunggu flight syawal 1432 , kita bertakbir la untuk tambahkan pahale . tegur-tegur la orang sebelah dan bermohon maaf sesama kita . semoga syawal kali ini lebih bermakna buadmu . raye taon ni buad aku sedih . teringat tok bah yang da 2 taon kot , tinggalkan aku . rindu dia . shahrizat da selamat sampai kelantan sana . jauh sangat . sorang kat pantai timur sana , sorang dekat selatan sini . aku na wish hari raye and minta maaf dekat dia sebab selame ni , aku da banyak sangat sakitkan hati dia . banyak dosa aku kat dia . so , esok pagi aku call dia . huh , rindu . dua orang da wish aku . bakal abang ipar aku dengan seseorang . *identiti dirahsiakan* . oke la , aku na tolong tok mak kemas rumah . nanti aku update lagi . aku ucapkan selamat hari raye kepade semua yang setia bace blog ni . buad yang tersayang yang jauh di kelantan , iza sayang abang . selamat hari raye semua !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: