gadoh

bila orang na bercinte , aku pon na bercinte . bila orang bahagia , aku pon na bahagia . bila orang ade masalah , nape aku jugak ade masalah walaupon aku ta na masalah tu datang dalam hidop aku ? aku kecik lagi bercinte tapi ta reti na handle relationship tu . aku tao , aku ta layak na in love ni . tapi da terlanjur bercinte , aku na buad macam mane . ta sampai setengah jam , kami bergadoh lagi . aku tao , aku ta matang lagi tapi tolong jangan buad aku macam ni . ta kan aku na buang semua yang pernah jadi sebahagian dari hidop aku camtu je . diorang selalu dengan aku bile aku perlukan seseorang . aku faham ape yang kau nak tapi aku mintak maaf sebab aku tao aku ta dapat tunaikan ape yang kau nak . bile kite gadoh , aku merajok . bil aku merajok , aku ta balas mesej kau . lepas setengah jam , kau mesti mesej aku .


' kalau abang ta balik , tolong maafkan abang . '

bende tu yang buadkan aku nangis dan bende yang paling aku takot . sesungguhnye aku ta tao na buad pe . :(

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: