abang angkat aku

kali ni pasal abang angkat aku . aku ada beberapa orang abang angkat . yeah , aku takde abang . mak aku cakap aku ni jenis yang manja tau . ada abang angkat , aku manja la dengan diaorang semua . 


1. syafirul adzwan 
dia abang angkat aku . dari bulan 2 ke 3 kot . aku lupa . dia sweet , layan je perangai aku . bila aku nangis , bila aku ada masalah , bila kepala aku gila dia layan je . aku sayang dia . ada sekali tu , dia harap aku je . aku pulak gembirakan dia , aku layan semua yang dia nak . dia selalu tolong aku . dia baru call aku . :D

teringat dia tolong aku betulkan moto dekat bazaar ramadhan

masa dia pergi pertandingan menembak .

dia jadi abang aku masa aku darjah 6 . dia baik dan selalu layan aku jugak . dia yang paling tahan dengan aku sampai sekarang . aku dah lama tak contact dia . 


3. rasyad
dia tinggalkan aku lepas dah dapat makwe . ya , mula-mula dia contact aku lagi sekarang ni tak . aku cuba faham dia , nak spm kot . okay , takpe . kalau lepas ni dia tak contact aku terus , aku tau dia tak perlukan aku . teringat dia delete post aku dekat facebook . takot makwe dia baca , mungkin . --'


ni pon dah lama ta contact . budak MRSM BP kot . busy gila agaknya . hahah :D


yang ni boleh jadi abang aku , boleh jadi kawan aku . thanks la sebab selalu dengan aku .


so , aku nak cakap . aku sayangkan mereka ni sangat-sangat . tapi tak lebih daripada pakwe aku . 

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: