biar takdir yang tentukan

'jodoh , pertemuan , ajal maut semua di tangan Allah'

aku pegang pada prinsip tu . setiap hari bergaduh , semua punca aku . aku tau aku baru 14 tahun tapi sibok nak bercinta . aku tau , mesti korang cakap , padan muka aku dan macam-macam la . dia pun dah fed up dengan aku . aku tak tau nak buad pe . aku tak kisah kau nak kongkong aku ke ape . aku faham kenapa kau buat macam tu . aku tau tu tapi aku cuma minta sikit kebebasan . aku tak minta kau lepaskan aku , aku minta sikit . aku takde abang , jadi aku teringin nak abang . kau okey la , ade abang ade kakak . satu family yang bahagia . aku ade abang angkat , tu semua bererti untuk aku . kau pun tau , aku dengan family aku macam mana . tak stabil . aku selalu cerita dekat abang aku pasal masalah aku . dia tolong happykan aku .

tarik nafas 2 saat

kau bermakna untuk aku . takde bandingannya . aku dengan siapa dan aku dekat mana , hati aku sentiasa dekat kau . aku cuba kembalikan kepercayaan kau pada aku , tapi tak boleh . setiap hari ada je masalah yang aku buat . kau tak payah pikir pasal aku la . takde guna . bawak masalah je dalam hidup kau . aku cuma nak kau tau , yang aku selalu sayang kau sampai bila-bila . maafkan aku untuk kesalahan yang aku buat .


terima kasih baca. suka? like je :)

3 comments:

bobiedanbad said...

cemburu tanda sayang, risau tanda kasih...jodoh tak ke mn dik. cheer up n smile :)

izzah said...

betul,betul,betul..

izzah said...

betul tu..huhu