falling in love


'falling in love with you' . aku dan dia dah okey . masing-masing cuba bertolak ansur dan cuba faham pasangan masing-masing . yang paling penting , aku dah janji tak buat hal . dia pun happy . aku teringat 6 bulan pertama aku couple dengan dia , semuanya indah , sweet dan macam-macam lah . lepas tu , gaduh 24 jam . fuh --' lelah beb . sekarang dia dah start layan aku macam dulu . so , i think like i'm falling in love once again . hee :D

aku makin manja dan menggedik dengan dia . nasib baik dia tak kesah . dia tak suka aku ganas-ganas , aku dah ubah jadi manja dan lembut . dia tak suka aku rambut pendek , opps . dah potong dah . alhamdulillah la sekarang aku dengan dia dah happy macam dulu . aku harap kitaorang selalu macam ni sampai bila-bila . i miss u honey 

hari sabtu petang aku pergi johor . pakai cantik-cantik dengan selendang bagai . tapi mak kata solat asar dulu . orait-orait . bukak balik selendang tu . lepas solat nak pakai balik macam malas gila je . last-last aku pakai tudung syria je . sempoi gila . :D then aku bagitau pakwe aku tu . dia kata pergi laa . dia memang tak boleh kena tinggal hatta pergi bandar sekalipun . tapi mesej seterusnya sangat mengejutkan aku dan senyum pun melebar sampai ke telinga . dia kata , 

' awak pergilah . jaga diri baik-baik kat sana . jangan fikirkan abang . lupakan abang yang lama , abang yang ni dah berubah . kawan biar beribu , bercinta biar satu ea . okey , nanti mesej abang kejap lagi '.

so sweet . dan aku jatuh cinta sekali lagi . ILYDM .

terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

Capital N said...

"kawan biar beribu, bercinta biar satu" green light <3