aku

aku baru sedar yang aku ni perempuan . opps , maaf . bukan aku nak cakap selama ni aku lelaki , tak . selama ni aku berperangai seperti lelaki . potong rambut pendek macam lelaki , siap boleh buat style spike lagi . berpakaian seperti lelaki , jeans , t-shirt dan kasut . bercakap seperti lelaki , jerit-jerit , maki hamun , gaduh dengan lelaki . aku macam lelaki . 


aku yang sebelah tudung kelabu tu .

sekarang keluar dah pakai handbag , kemeja dengan seluar slack . sejak raya hari tu , aku pakai heels . dulu aku suka rambut pendek , sekarang Allah bagi aku seorang lelaki yang suka aku rambut panjang . dia kata seorang perempuan seeloknya rambut panjang . aku terpaksa biasakan diri dengan rambut panjang nanti . dia pun tak nak aku ganas-ganas macam lelaki . kalau tak , jatuh maruah seorang perempuan . dia kata aku manja sebenarnya tapi aku tak nak tunjuk sebab aku nak sangat jadi lelaki . aku dah tak marah-marah sekarang . kawan-kawan aku pun cakap , faizah sekarang dah lembut . tak macam dulu , ganas .

dan aku pun cakap terima kasih untuk pakwe aku . diaorang semua tepuk tangan . haha --'
mereka ni macam kanak-kanak ribena sikit . tapi okey la , happening dengan diaorang . 

yana , nazatul dan ana

yang ni amani .

diaorang yang ceriakan hari aku termasuk twin dan shahrizat . diaorang yang sokong perubahan aku . thanks guys . ILYSM . 


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: