aku ditag

aku ditag . aku jawab soalan daripada seorang blogger yang inbox aku dekat facebook . nasib baik dia bagitau , kalau tak aku tak tau pun . okey , let see soalan dia .


1) nme pnoh kwg pe? serta kn nme mnje skali k?
--> nama penuh aku NUR FAIZAH BINTI MOHD YUSOFF
--> nama manja aku iza , iz dengan aiez


2)single or dlm prhbngn?
--> aku in relationship . nak tau siapa ? tengok la facebook aku ya .


3)tinggi awq brpe ? brt skali ?
 --> tinggi aku 157cm dan berat pulak 46kg


4)suke ape? sbb?
--> suka coklat 
sebab dia manis dan sedap . i like :)
--> tengok wayang 
sebab dia best . banyak cerita baru . aku tengah tunggu cerita twilight breaking dawn part |
--> main boling 
boleh buat otot . nanti tangan kuat dan boleh lepas stress . boleh enjoy ! :D
--> sukan
sihat dan aku suka benda ni . 


5)suke atau ta at saia nye blog? sbb?
--> suka sebab blognya cute .


6)np kowg uat blog?
-->buat blog sebab nak cerita macam-macam dalam ni . 


7)kowg skola at new? umo?
--> aku sekolah dekat SMK Bandar T6 , kluang .
--> umur 14 tahun . tahun depan pmr beb !


8)kowg suke text ngn spe?(sje nk taw,, suke2 sjewp)
--> suka text dengan shahrizat , my soulmate . 
--> abang angkat dulu la sebab sekarang tak boleh dah . pakwe tak bagi .


tu je la . thanks to hazafiqah sebab tag aku . 

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: