entry

hello ! sorry guys lama tak update . komputer dekat rumah tu rosak . nak pergi cc penuh sebab dah cuti sekolah kot . ini pun sempat update sekejap dekat rumah pak long kat KL . jangan terkejut guys , aku semalam baru sampai KL . naik keretapi dari Kluang pukul 4 petang . aku dengan kakak aku dan adik aku . berani mati kan naik keretapi 3 beradik je ? stay dengan mak uda aku dekat putrajaya . seminggu ni kami nak pusing-pusing KL . selalunya pergi KL tapi tak sempat bershopping pun . hari tu pulak aku pergi jamuan kelas . ajak pakwe aku yang sakit kaki tu . dia yang nak ikut , bukan aku yang paksa . main boling dan ambil gambar sama-sama . komputer aku kan rosak , so aku tak dapat berblogging dengan berfacebook-ing . kawan aku seorang ni cakap aku gedik-gedik dengan pakwe aku . aku gedik dengan pakwe aku kot , bukan pakwe kau . lagipun , kalau kau gedik-gedik dengan kawan-kawan aku boleh je . aku bengang , aku malas nak tegur dia . nasib baik kawan-kawan aku yang lain tak kisah . depa kata , takkan nak tinggal pakwe kot . 


aku ajak dia teman aku sebab kawan aku semua dah pergi . aku pergi lambat sebab jadi refree bola baling pagi tu . aku tak reti naik bas sorang-sorang , sebab tu aku bawak dia . okey , kalau sempat nanti aku update lagi . take care , bye !


p/s : untuk yang follow aku , sorry sebab tak follow balik . next time , aku online , aku janji follow blog korang . jangan kata aku sombong okey ? will hit you back !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: