malam anugerah juara segala juara


aku excited nak tunggu malam ni . anugerah juara-segala juara . untuk bagi penghargaan kepada ahli generating leaders . generating leaders ni macam , murid diberi kepercayaan untuk uruskan sesuatu majlis , contoh macam hari terbuka , hari koko dan macam-macam la . aku bukan yang dapat anugerah pun cuma saja menyibuk dekat majlis tu . shahrizat , my pakwe dapat anugerah untuk sepak takraw MSSM . huh , dengan bangganya aku tepuk tangan masa raptai tadi . malam ni boleh pakai baju kurung , kemeja ataupun dress . dress ? macam vogue sangat je jadi aku pilih untuk pakai baju kurung warna hijau . tudung aku tak tau boleh pakai shawl ke tak . dalam kelas tadi nina bawa kamera . kami pun berposing sana sini . aku tak kisah sangat sebab malam ni kitaorang boleh ambil gambar sama-sama . okey , serius aku excited . balik sekolah tadi dengan gigihnya aku cari baju aku tu . semangat betul walaupun belum pukol 5 petang . hehe . first time kot benda ni . tu yang excited macam kera dapat bunga tu . okey , nanti aku minta nina upload gambar dekat blog dia dengan facebook . nanti aku inform korang .

-----> saya nak dating malam ni , boleh tak cikgu ? --' :)

terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

Farhana Jafri said...

woaa dak mrsm.. xprnah dgar plak sal event ni.. my sis dak mrsm.. xd lak dy ceta sal ni.. anyway, pkai la lawa2.. mne tau, dpat anugerah.. hek3.. enjoy ur night dear! :D