lama tak online. saya busy dengan PMR la sayang. betul, tak tipu punya sebab aku tak sukan tahun ni. cikgu razak dah tanya awal-awal kalau tak boleh aku ngorat ayah bagi aku main handball. merentas desa hari tu semua tanya aku nombor berapa. hee, aku tak dapat nombor la. takde semangat nak lari tahun ni. danesh cakap --> 
'tak best la faizah tak pergi(merentas desa MSSD). kau buat mainmain eh?'
ceh, sampai orang cakap aku mainmain. cikgu pun same. tak semangat bila mak aku tak bagi sukan tahun ni. handball pulak tak dapat jadi pevot(tikus). masa latihan merentas desa hari tu ada ambil gambar dengan masa kejohanan hari tu. banyak betul aku korban tahun ni. tengok la, tahun depan aku pulun habishabis. 
olahraga, memanah, merentas desa dengan handball semua aku masuk. hee :D







my favourite picture


lepas ni tak online dah. sorry kengkawan

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: