condition


hello dear . hari ni nak cerita alkisah hidup selama 21 jam . 3 jam kemudian aku tak tau jadi ape . no one knows about the future . #petik ayat sendiri . pagi yang hening dan sunyi pada pukul 8 pagi aku terbangun . perut memulas mengganggu tidurku . eceh , ayat novel , #sorry melalut . terus aku bangun masuk jamban walaupun bulu roma berdiri rasa menyeramkan . gigih aku atur langkah masuk jamban yang serba biru . aku keluar sejam kemudian lepas kaki kebas tak boleh diri . lenguh kau tau . lepas tu baring sambung tidur balik.
-->anak dara tak senonoh , bukan nak buat sarapan . hehe , sorry guys . bangun lagi 10 minit nak ke pukul 10 sebab dah dengar bunyi bising-bising . aku golek-golek lagi atas tilam . favourite aku yang selalu aku buat sebelum dan selepas bangun tidur . okey , aku baca doa dalam hati . #chee i lied c(: . then aku check fone kot-kot ada mesej dari dia .

mengeluh pagi-pagi buta . belum maafkan aku rupanya . tabahkan hati , bangun masuk bilik air berus gigi dan makan . beberapa minit kemudian , berlari masuk ke jamban yang serba biru lagi sekali . lepas keluar jamban , aku tak makan dah . serik duduk dalam jamban biru lama-lama . lepas tu cari towel mandi terus mandi dalam setengah jam . lepas tu siap-siap pergi kenduri kawin rumah jiran atok aku ni ha . makan sikit , favourite aku pulut hitam , kuih lopez dengan kek coklat aku biarkan . ah, abaikan walaupun kecur air liur tengok berkali-kali . tapi terima hakikat aku sakit .

tak padan dengan sakit , aku ikut mak pergi shopping dekat jaya jusco permas jaya . gagahkan kaki jalan walaupun perut sakit . eh , perut aku tak buncit . hee , makan macam-macam bila lupa diri . bila balik rumah sakit perut balik . dan aku rasa badan makin panas . mak kata aku demam . okey great . baru sehari gaduh dah demam . antibodi tak kuat betul . okey , sekarang meng-upload gambar masuk facebook . aku dah terasa seram sejuk jadi sampai sini la aku melalut hari ni . nanti aku update lagi .

-->btw , thanks untuk nicky sebab jadi follower yang ke-100 . sorry late sayang , nak hadiah ? meh inbox kite dekat facebook . okey , follower yang ke-200 kalau nak hadiah pun kite bagi . bukan nak bodek , ni untuk penghargaan kite pada follower kite . okey bye sayang :)

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: