everything different



segalanya lain sekarang. kau berbeza. aku cuba tak fikir lain tapi kadang-kadang tu tak sengaja fikir macam tu. tapi aku percaya kau. kau takkan buat lagi benda-benda tu. kau dah janji takkan sakitkan hati aku. sampai sekarang aku pegang janji kau. selama ni kite okey je. tiba-tiba kau berubah lepas satu insiden.

--> kau teman aku balik kelas macam biasa. kau usik aku, lepas tu kau saja mengadu dekat kawan baik aku, nina. nina saja nak kenakan kau. dia pun gurau kasar dengan kau. lepas tu kau terus pusing dan blah. aku terkejut, aku terus kejar kau. tapi kau tengok aku sebelah mata je. kau terus jalan tanpa pusing belakang lagi. 

lepas hari tu, kau terus layan aku lain. pagi-pagi bila bangun tidur selalunya mesti ada mesej kau, kejut aku bangun. but sekarang dah takde. bila masa rehat, kau dah tak tunggu aku macam biasa. maybe kau lapar sangat, takpe lah. tapi bila dah 3 hari, aku pelik. naik rehat pun kau tak tunggu aku. kau biar aku kejar kau. bila dah sampai dataran, kau duduk dengan kawan-kawan kau, gelak-gelak dengan diorang tanpa pedulikan aku. bila aku cakap nak naik kelas, kau biarkan. selalunya bingkas kau bangun sebab takut ada lelaki yang kacau aku nanti. lepas kau main takraw, kau mesej aku walaupun sikit. sekarang dah takde. aku tunggu mesej kau, sampai pukul 8 lebih. aku kena mesej kau dulu. kalau tak, sampai pukul 9 pun belum tentu kau mesej aku. kau sekarang cakap kasar-kasar. awal-awal aku tak kisah tapi bila selalu kau guna, aku asyik kecik hati dan kite gaduh. bila kite gaduh, aku pujuk kau. kau tak mengalah pun. terima kasih sayang, 

terima kasih baca. suka? like je :)

3 comments:

Yana Libra said...

kawan awak gurau kasar macam mana tu?

aNGah mAchE said...

kawan2 , sbb kawan jew tuu sbar leww .

http://angahmache-aidil.blogspot.com/2012/06/angah-jadi-chef-biar-betoi.html

aiez said...

yana libra: dia suruh pakwe kite blah.
angah: terima kasih :)