marhaban


assalamualaikum semua. selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-55. semua mesti busy nak sambut merdeka kan? aku, takde maknenya. kejap lagi nak pergi beraya pulak. sesak punya dekat bandar Kluang sebab Kluang jadi tuan rumah untuk Johor tahun ni.

okey, semalam rumah shahrizat ada buat marhaban, tapi untuk lelaki. aku pun mintak la Fania temankan. Amani boleh tapi dah malam, mak dia tak bagi. Niena, lagi la. Aina sebab rumah dia sederet dengan rumah shahrizat, rumah dia pun ada marhaban. Isma, sebab tak boleh keluar malam. dalam pukul 10.15, shahrizat call. suruh datang rumah dia. okey, bawak fatin dengan farah. menggigil masa bawak motor sebab sejuk. sampai sana, semua kawan-kawan laki dia dekat luar. perempuan dekat dalam. so, aku segan sangat-sangat. heh, dia pun teman aku. masa nak masuk rumah tu, masing-masing semua sakat aku. oii, dah merah muka aku. masuk dalam terus duduk dekat penjuru rumah dia. 

kejap lagi kak sue datang, duduk sebelah aku. dia tau aku segan so dia berbual dengan aku. lepas tu, dia suruh shahrizat amekkan makanan. aku suruh dia amekkan untuk adik-adik aku je sebab adik aku mesti tak habis. dah siap dia sambut tetamu, dia duduk dengan aku. berbual sampai pukul 11.30. amek gambar dengan dia. lepas tu balik. tunggu mak dia tapaukan makanan. lepas tu balik. then, tidur pun lena je sebab dapat jumpa dia.

lastly, terima kasih kepada yang wish aku untuk trial aku. thank you :)


terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: