pecutan PMR


assalamualaikum. aku tahun ni amek PMR. okey, cuak jugak. alhamdulillah Trial hari tu dapat 8A. nak tengok slip? --> TEKAN SINI <-- memang susah wey, lagi-lagi sejarah. math pulak aku banyak cuai dekat paper 2. semoga aku tak cuai dalam exam betul nanti. apa tu pecutan PMR? sekolah bagi surat, setiap hari mulai esok budak form 3 akan ada kelas tambahan. dari pukul 2.30 sampai 4.30 petang. Ya Allah, baru dapat surat dah rasa macam penat sangat. terus sambung tu, lain lah kalau kelas tu start pukul 3 sampai pukul 5. tapi hari jumaat masa dia lain sikit sebab lelaki nak pergi sembahyang kan? so, lama sikit rehat dekat rumah tengah hari tu. baru raya rumah kawan-kawan, rumah FANIA je. kawan-kawan dengan cikgu-cikgu belum raya lagi. kalau yang ada buat makan-makan tu, insyallah aku pergi. 

sekarang ni aku online, mesej sambil-sambil buat latihan. buat latihan math la, sebab math hari tu markah rendah. lupe jalan kerja kauuu. kalau ayah ada lagi ni, oiiii. habis dia bebel. tapi susah jugak lah ayah takde, dia tak dapat tunjuk jalan kerja. nak minta tolong kak ana, dia busy nak trial esok. takpe la, pape hal tolong doakan kak ana dapat jawab esok ea? insyallah, aminnn. 

good luck untuk form 5 yang akan exam Trial esok. selamat menjawab
#termasuk shahrizat <3

terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

Noor Maizan said...

belajar rajin2 ye sayang :)