rindu


mulut kata benci , hati kata rindu
hati ni tak faham bahasa , masih tetap sayangkan dia
walaupun berkali-kali disakiti , hati ni tetap berdegil
rindukan dia , puja dia dalam diam

sejak aku masih budak , budak yang tak matang
dia jaga aku , dia bimbing aku
mustahil untuk aku lupakan dia
walaupun berkali-kali aku cuba
aku tetap sayang dia

eh, budak ni gila ke , tak serik ke
dia kan dah berapa kali kecewakan dia
kena bomoh ke apa budak ni
lupakan jelah dia , cari yang lain

ah, pedulikan dia , persetankan dia
bila dia penat pandailah dia diam
dia tidak faham , aku yang rasainya
dia tidak faham , perasaan aku pada dia

aku yang bersama dia , dua tahun lamanya
susah senang aku dengan dia , aku kenal hati budi dia
aku dah faham perangai dia
aku dah masak dengan sikap dia

Ya Allah, aku rindu dia
aku sayang dia
jika benar dia jodohku
satukanlah hati dia dengan hatiku

jika tidak tertulis jodoh antara kami
pisahkan hati kami serta bahagiakan dia
bersama orang yang selayaknya dengan dia
bersama orang yang benar-benar mencintainya

bintang Siriusku
temankanlah aku malam ini
juga tengokkan dia untuk aku
semoga dia sentiasa bahagia

angin malam , tolong aku
ucapkan pada dia
aku rindu
bisikkan padanya
aku cinta

seruku dalam hati , S*******T



terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: