please pray for me :'(

lama tak update blog ni. sebenarnye macam-macam dah jadi sejak 4 bulan ni. nak cerite, malas pulak. there's friends, supporting me whenever i need them. oh ye, semalam lepas istikharah, mimpi mama. kitorang rapat sangat, shopping same-same. tak gaduh and segala benda kitorang buad same-same. so, conclusion is . . . . mama, it not my destiny to study there. after mimpi, terbangun buad solat hajat terus. moge Allah bukak kan hati mama untuk faham anak dia. untuk benarkan aku pindah, untuk percayekan aku. tau, mama nak yang terbaik but its not for me. balik nanti aku pujuk mama. i will tell you everything i felt. tapi please, dengar dulu. understand me. i just need you. kalau mama nak faizah berdikari, i will as long as not in there. i will change for you as long as i'm not in there.

friends, pray for me. i will tell you everything after that. please, pray for me.










terima kasih baca. suka? like je :)

1 comment:

__nxoa said...

You have to be strong as a Seserian :) btw, saya ex seseri batch 11/12