alhamdulillah !

aku happy giler seyh ary niy .. jum aku cite ikot urutan .. dengar taw ?
mase naek kelas lepas kelas BM kat perpustakaan , aku jalan dengan best friend forever aku .. aku tak dengar langsung orang panggil aku ? tibe-tibe *jeng jeng jeng* aina cakap ade ijat daa kat bawah .. haha ! saspens tak ? heheh .. aku pegi dekat tangge dekat dengan kelas 2Arif kat bilik intel .. jumpe dia dan seterusnya , dia temankan aku sampai tangge dekat kelas aku tuh .. dia kate nak teman sampai depan kelas .. haha .. pandai larh ! dekat tangge , separuh jalan tu , ade mama .. dia turun balik .. eh , mama dekat blok belah sane taw .. tak nampak kiteorang pong .. dia kate rindu giler dekat aku sampai dia terbau minyak wangi aku kat dalam kelas dia tadi .. ish ! seriau dibuadnye .. kite orang pong set date nak jumpe pukol 4 setengah dekat kedai and nak pegi sekolah same-same .. petang tu , aku pegi dengan dia .. dia asyik membebel jerk .. eh ! ingat lelaki tak kuat membebel ker ? dia bebel sebab aku niy batuk .. minum lagi air batu and pastu aku tak nak makan ubat .. mane dia tak membebel ? hahah .. tengah jalan , nampak cikgu mujai lalu dekat simpang tuuu .. jauh lagi .. lepas tu , cikgu osman pulak .. lalu sebelah kiteorang , kiteorang sengih je laa .. aduii , time niy laa nak kantoii .. tengah training tu , dia main macam mane entah , jatuh kot ? ape ? ingat aku tak amek tau ea ? eh , aku tengah tengok bola , mane perasan .. jangan laa marah aku okeh ? kejap lagi , miya baling bola .. pergh ! tak macam laju pulak bola dia .. dan tangan aku pong bengkak balik .. huish ! tuu laa bahana atau orang kate hukum karma sebab tak prihatin kepada pakwe .. heheh .. ade ke ? yang tu , aku tak tau okeh ?
Lepas training pulak , cikgu mujai nak sebut sape yang terpilih .. dan alhamdulillah aku terpilih .. lepas cikgu sebut name budak lelaki kan , cikgu tanye ejaan name betul-betul .. jangan salah .. dia pong tanye ejaan name pakwe aku .. cikgu razak pulak , sengih-sengih tengok aku dengan ijat .. bengang seyh ! hihihih .. balik tu , terserempak dengan dia .. dia teman aku dengan sister in law dia balik .. tangan pulak dia kate kalau nak tangan DIA cepat baik , mintak tolong aku urutkan .. ade ek dalam buku panduan doktor ? yang kalau yang tersayang urutkan boley baik ? haha .. okeh laa , aku nak out .. bye saayang !

terima kasih baca. suka? like je :)

No comments: