last entry sebelum PMR


okey, tengah struggle for PMR. tak campur hari ni, tinggal 5 hari je lagi nak exam. yeah, fone dah kurang. FB pun dah kurang. malam study group dengan kawan-kawan. harap sama-sama dapat 8A. dekat sini, saya Nur Faizah nak mintak maaf pada semua orang atas salah yang pernah aku buat selama ni. sama ada sengaja atau tak. mintak doakan aku dipermudahkan masa jawab exam nanti dan dapat keputusan yang cemerlang. thanks for your support masa aku frust. i'm much more better. ye, walaupun aku sakit hati tapi aku cuba tak fikir pasal tu dulu. cita-cita lebih penting daripada cinta. i'm just go with the flow.

dua minggu lepas dah start dengan latihan. ERT, MATH, SC, SEJ, dengan GEO. banyak juga yang aku tak tau, macam yang cikgu cakap, 

makin banyak awak belajar, makin banyak yang awak tak tau

sekarang, aku start dengan baca ERT. ustazah cakap, baca daripada matapelajaran last biar dia masuk dalam otak yang bawah. dekat nak periksa nanti, aku baca AG dengan karangan BM. ERT baru habis 2 bab. okey, one by one. setiap inci dalam buku tu aku baca. alhamdulillah dapat ingat. so aku akan terus membaca sampai pukul 6. malam ni study group buat BI. nak bincang pasal novel The Railway Children. okey, cerita pasal BI, tadi Sir Aziz cakap dia halalkan ilmu, dia halalkan semuanya yang dia dah bagi. dia doakan yang terbaik untuk kiteorang. mata aku dah bergenang dah. tapi dia cakap, benci tetap benci dan dia gelak. aku tau, dia sayang kami. insya-Allah aku akan buat yang terbaik.

dah dekat periksa ni, bergaduh dengan ramai orang pulak. dengan Amie, dengan Abang Chubby, dengan Shahrizat. aku harap diorang maafkan aku. aku pun nak periksa ni asyik buat dajal je. tadi balas sakit hati dengan Shahrizat. huh, wish me luck. i'll do the best for Daddy, Mummy, Family and Friends. 

Good Luck For All PMR candidates this year. i'll pray for you

 

terima kasih baca. suka? like je :)